سالن زیبایی شهرک لاله | 09999890613

سالن زیبایی شهرک لاله

سالن زیبایی شهرک لاله
سالن زیبایی شهرک لاله

کشور چین: چین
خلاصه اجرایی
چین دهمین بازار بزرگ برای صادرات محصولات آرایشی

و آرایشی در ایالات‌متحده آمریکا است.
مجموعا ۳۹۲.۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵، که نشان‌دهنده ۳ % از کل بازار صادرات آمریکا است. بعد از آن
یک دهه، چین پتانسیل تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بازار برای

محصولات آمریکا با صادرات ایالات‌متحده را دارد.

سالن زیبایی ازگل 

سالن زیبایی در شهرک لاله

چین در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ ۶۴ درصد رشد داشته‌است.

در حالی که نرخ رشد اقتصادی چین
در طول چند سال گذشته، این مساله بر رشد

مراقبت و مراقبت شخصی آمریکا تاثیر نگذاشته است.
صادرات. این به احتمال زیاد ناشی از نرخ پایین فعلی مصرف این محصولات در چین است که در ۲۴ دلار
هر نفر در سال ۲۰۱۴ هنوز خیلی کم‌تر از کشورهای همسایه مانند کره‌جنوبی است.

سالن زیبایی نیاوران 

آرایشگاه زنانه در شهرک لاله

ژاپن که به ترتیب به ترتیب ۲۲۳ و ۱۷۴ بود.
دید کلی از بازار داخلی
اندازه بازار، گرایش‌ها رشد و مجموعه تنظیمات مصرف‌کننده
با برآورد ۵۰ میلیارد دلار در فروش داخلی در سال ۲۰۱۵ و ۷ درصد رشد سالانه پیش‌بینی‌شده در سال ۲۰۱۶
و فراتر از آن، پیش‌بینی می‌شود که چین به بزرگ‌ترین بازار برای محصولات بهداشتی و آرایشی شخصی تبدیل شود.

ناخن کار در شهرک لاله

در پنج تا ده سال آینده. با وجود اندازه بازار نسبتا بزرگ آن، تنها ۱۰ % از کل بازار
در این شهر از لوازم آرایشی به طور مرتب استفاده می‌شود. مصرف مواد آرایشی بیش از همه در شهره‌ای بزرگ ۱ میلیونی رایج است.

خدمات سالن زیبایی شهرک لاله

با افزایش نفوذ در سطح داخلی چین ۲ و ۳ شهر، که هم چنین تجربه را تجربه می‌کنند
سریع‌ترین افزایش در طبقه متوسط رو به رشد چین و مصرف محصولات مصرفی است. اکثریت

کلینیک زیبایی شهرک لاله

مصرف کنندگان این محصولات در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند، اگر چه میزان مصرف بالایی دارد.
در بین ۳۰ تا ۳۹ ساله که درصد بالاتری از محصولات پریمیوم را مصرف می‌کنند.

مرکز اپیلاسیون شهرک لاله

برای داشتن موهای سالم و زیبا و جلوگیری از ریزش آن ها می توانید از پوست لیمو استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *